Fejes Ádám Fotósblogja

Fejes Ádám vagyok. Hobbim a fotózás. 2008 óta fotózok több-kevesebb kihagyással, de 2010 óta rendszeresen időtöltésem a fényképezés. 2011 júniusában végre megvettem az első DSLR gépem. Azóta céltudatosan keresgélem az utat a fotózás világában, igyekszem minél több módszert, technikát kipróbálni. Élményeimet és tapasztalataimat ide írom le, természetesen gazdagon illusztrálva a képeimmel.

Ha kicsit többet olvasnál rólam, nézz bele a Bemutatkozó bejegyzésembe!

Random Flickr

www.flickr.com
Fejes91's A legjobb képeim / Best of me photoset A legjobb képeim

Testvér blog

Címkék

1100d (1) 18 55 (1) alanya (1) állvány (2) asztro (1) augusztus 20 (1) ausztria (2) autó (2) badacsony (2) balaton (7) balatonfüred (1) balatonlelle (3) balatonmáriafürdő (1) bmw (1) budapest (8) camaro (1) camera obscura (1) canon (2) chevrolet (1) citroen (1) csepp (1) csillag (1) d3100 (1) dobogókő (2) dörr (1) egyetemisták parkja (3) éjszakai (5) ellenfény (1) elte (4) eyjafjallajökull (1) felhő (1) felszerelés (1) fényjáték (1) fénysátor (3) ferencváros (1) fertő tó (1) fonyód (2) (1) fuji (3) fujifilm (1) gépvásárlás (1) gyömrő (1) hangya (1) házibarkács (1) holdfogyatkozás (1) hold fogyatkozás (1) hosszú záridő (1) hoya (1) izland (1) i am nikon (1) japán (1) jvc (1) kanada (1) kápolna (1) karintia (2) kiállítás (1) könyvajánló (1) kopaszi gát (1) kövirózsa (1) közelfotó (1) közeli (1) lencse (1) levél (5) lightbox (4) magyarország (1) matek (1) messerschmitt (1) mg (1) mini (1) morzsi (1) münchen (1) napraforgó (1) national geographic (1) neckermann (1) népliget (2) nikon (7) nyaralás (2) objektív (1) oldtimer (1) old timer (1) ősz (6) panasonic (1) panoráma (9) pilis (2) pipacs (1) porsche (1) portré (1) s5600 (2) sb 400 (1) side (1) siófok (1) sopron (1) sötétkamra (1) szántód (1) szentjánosbogár (1) szökőkút (1) szűrő (1) tájkép (4) tamron (1) tavasz (1) távkioldó (1) tél (1) templom (2) tenerife (1) természetkép (16) tihany (1) time lapse (1) törökország (1) toyoa (1) trabant (1) tulipán (1) tunézia (1) tűzijáték (1) ubuntu (1) üllő (2) útleírás (1) vaku (1) veterán (1) víz (1) vonat (2) Címkefelhő

Véget ért a nyár

2011.08.24. 15:16 Fejes91

A múlt hét végével letelt az utolsó balatoni üdülésünk. Míg én pihentem a bennem rejlő fotós dolgozott.

Szerencsére kiváló időnk volt, így szinte csak strandolni volt erőnk, de azért tettünk egy kisebb kirándulást Fonyódra, a nem rég épült Berzsenyi kilátóba. Hallottunk róla, hogy meredek a felfelé vezető út, de ennyire izzasztó túrára nem számítottunk. A kilátóba felérve már értettem miért fulladoztunk ennyire. A nagyon párás levegő volt az oka a fáradtságunknak és sajnos annak is, hogy nem volt részünk igazán szép naplementében. Kirakom ide azt a két panorámát amit fent készítettem, de a gyér fények miatt nem vagyok velük maradéktalanul elégedett, legalább lesz miért visszamenni.

Fonyód - Berzsenyi kilátó Siófok felé Fonyód - Berzsenyi kilátó Keszthely felé

A balatonboglári bornapokon is megfordultunk és természetesen nem hagytam otthon az állványomat se, így születtek ezek a fénycsíkok a mini vidámparkról.

XXL XXL Polip Polip Polip Polip 30''

A fő attrakciót hagytam a végére. Íme egy kis ízelítő balatonboglári tűzijátékból.

2011. Augusztus 20. Tüzijáték Pálmafák 2011. Augusztus 20. Tüzijáték 2011. Augusztus 20. Tüzijáték 2011. Augusztus 20. Tüzijáték 2011. Augusztus 20. Tüzijáték Büszke lennék magamra, ha ezt direkt csináltam volna életlenre, de sajnos csak elfelejtettem, hogy manuális állásba volt az objekítv...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.